10 saker

10 saker ni inte visste om Lenkan:

1) Jag har riktigt taskigt självförtroende och är grymt folkskygg. Men jag döljer det bra!
2) Jag är pedant när det gäller färgkombinationer på kläder. Skrotis kan inte ha blå byxor till en grön body och vita strumpor!
3) Jag är extremt fascinerad av tortyr-filmer
4) Jag ville aldrig gifta mig. Förrän rätt man friade.
5) Hade jag fått tre önskningar så hade en av dem varit att jag skulle kunna cortortion
6) Jag är galen i kött!
7) Jag var i princip den värsta tonåring en förälder kan önska sig
8) En av mina absolut bästa vänner är min mamma
9) Jag har inte pratat med min pappa på nästan 4 år
10) Jag är envis som en gammal get och kan bli småtjurig om jag inte får som jag vill

Är det nåt mer ni vill veta? Fråga i så fall, jag lovar att svara på allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0