Ambitiöst?

Om man tittar på filmer och serier (typ SATC) så verkar det som om varenda kvinna skriver upp när de hade mens sist i sin kalender.
Plus att de skriver upp förväntad menstruation inför kommande månad.
Sen sitter de och bläddrar i kalendern och får panik för att de skulle ha haft mens i förrgår men inte fått det.

Gör människor (kvinnor alltså, jag vet att män inte skriver upp förväntad mens i sina filofaxer) verkligen så i verkligheten? Jag har minsann aldrig gjort det och jag har veteligen inga vänner som gör så heller.
Har man inte så mycket annat för sig än att sitta varje månad och skriva upp när man blödde som mest och när det bara var bruna flytningar eller kanske en liten dov värk i magtrakten?
Jag tycker det är inte så lite ambitiöst i så fall.


Kommentarer
Postat av: Tjugo och gravid

Tack så mycket, ja jag tycker inte heller att man ska ägna vikten en tanke, men ibland dyker det upp ändå, det sitter ju som oftast i huvudet och inte i hur mycket eller lite man väger.



Haha, jag skriver inte upp min mens nej, isåfall skulle jag alltid få panik, varierar ju totalt.

2010-09-09 @ 13:03:45
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Ninni

Måste erkänna att jag skrev upp när jag hade mens=)



Men numera slipper jag den skiten...ja i flera år faktiskt.

Slapp livmodern för ca tio(?) år sen..underbart.



2010-09-09 @ 16:06:40
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag brukade skriva upp när den började och slutade innan jag åt minipiller... Nu ser jag ju på kartan när jag ska ha :)

2010-09-09 @ 22:52:31
URL: http://kalithea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0