Ett telefonsamtal

Det ringde en kväll.
"Hejsan, jag heter Blah Blablah och ringer från Telenor (som äger Bredbandsbolaget) och undrar om jag skulle kunna få ställa några frågor"
"Ja, det går väl bra"
"Jo, det är så att jag har ett jättebra erbjudande på internet från Bredbandsbolaget, vad har ni för internetanslutning idag?"
"Eh, jag har Bredbandsbolaget"
"Jahaaa, men då har jag ett extra bra erbjudande, för har du Bredbandsbolaget som internetanslutning så får ni ett jättebra pris på telefonanslutning från Bredbandsbolaget! Vad har ni för telefonanslutning idag?"
"Eeeh, jag har Bredbandsbolaget"
"Jahaaa, jag förstår, men mobilt bredband från Bredbandsbolaget, det har ni inte va?"
"Vi har en I-Phone och kör mobilt ifrån den"
"Jahaaa, och vad har ni för abonnemang på den?"
"Telenor"
"Jahaaa, men då var det ingenting då. Ha en trevlig kväll!"
Klick.

Undrar varför de inte har koll på vilka som redan har det de erbjuder?

Kommentarer
Postat av: Johnny

Har också råkat ut för sånt fast med Glocalnet

2010-09-14 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0