Humorbefriat

Varför är det så kasst att vara en humorbloggare?
Den enda som har "lyckats" direkt i bloggvärldens lilla trångsynta samhälle är väl Egoina då, då är hon ändå ljusår ifrån den status som "fjortisbloggarna" har av någon konstig anledning.

Jag anmälde mig på en sida förut för att testa produkter.
Då skulle man berätta om sig själv och om sitt liv (och sin blogg såklart) och klicka i vad som stämde.
Kolla bilden. Bloggkategori (särskrivet dessutom) är frågan. Och jag sökte febrilt efter humor.
Men det finns för fasen inte med!
Att vara humorbloggare är att vara en low-lifer. Uppenbarligen.


Jag vet att det finns mer över, men jag försäkrar att humor inte fanns med som kategori där heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0