Piggelin

Är jag inte idag.
Natten från helvetet väntade mig igår.
Lokeman vaknade klockan 22, sen fick jag sitta uppe med honom till 01.
Somnade 01.20 och vaknade av bebisskrik 04.15.
Tog med honom in i min säng och försökte få honom att somna.
Han somnade 05 ca. Och vaknade 06 igen dyngpigg.

Varför får inte jag vara dyngpigg för, när han får?


Uppdatering
Alltså, den här texten ovan skrev jag klockan 7 imorse.
OCH publicerade.
Vete tusan varför blogg.se inte tyckte att ni skulle läsa den.
Kanske för att den skulle ge er mardrömmar?


Kommentarer
Postat av: Natosh

Det är för att blogg.se diskriminerar humorbloggar, har du tänkt på att man får välja tre kategorier som passar ens blogg bäst. Humor finns inte med. Tänkte på ditt förra inlägg morr



Det borde vara förbjudet att inte ens försöka vara rolig



Det borde vara förbjudet för bebisar att inte sova på nätterna

2010-09-02 @ 21:15:34
URL: http://natoshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0