Chock!

Lokeman har chockerat oss alla flera morgnar i rad nu.

Henrik var hemma för vård av barn ons-fre då jag var tvungen att läsa matte och Loke har hostat så illa.
När jag ska ta upp lillen på morgonen så vaknar han nånstans mellan 5-6.
När Henk ska få lida lite på morgonen (tycker jag att borde få ibland) så vaknar han myyyycket senare.

I veckan har han vaknat runt 7.30-7.50.
Natt till lördag sov han hos sin farbror så det var inget vaknande alls hos oss på lördagen.

Och imorse.
Vaknade han klockan 8.40!!!!!!!
Det har aldrig hänt förr!
Vilken chock det var!

Dessutom spöregnar det ute, så den här söndagen kunde inte ha startat bättre =D

Jag vet att man inte ska ha smileys i en blogg, men jag orkar inte leta upp en bild där jag ser lycklig ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0