Icke närvarande

Jag har varit icke närvarande på bloggen ett tag.

Förra veckan var jag hemma med en febersjuk liten kille heeela veckan, PLUS att jag jobbade två kvällar, PLUS att jag jobbade hela helgen nu, med massor av kaos.

Jag har inte haft orken att ens öppna bloggen och se om någon har orkat bemöda sig att se om jag har krafsat ned nånting. Men nu börjar orken återkomma känner jag.

Trots att jag har en totalt söndersnuten näsa och hostar slem.

Tack mina trogna läsare som faktiskt stannar och väntar tills jag kommer tillbaka!
Ni gör det värt att blogga.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Therese Nystedt

Puss på dig gumman min

2011-12-21 @ 16:31:41
URL: http://www.theresevitadrommar.blogspot.com
Postat av: Vonsan

Puss på dig själv!!

2011-12-22 @ 12:24:33
Postat av: Ninni

God fortsättning hoppas Julen blev toppen.kram

2011-12-25 @ 14:09:24
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0