The end

Den här listan är återkommande i min blogg framåt årets slut.
Om ni kollar mina arkiv så är det fjärde året jag kör på den och har därför inte kopierat den från någon, varken ärligt eller oärligt snodd.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fick VG i matte?!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jodå. Men jag tänker inte berätta vad det var.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, typ alla som fick barn ungefär samtidigt som vi fick sin andra i år.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej. Men en nära väns fru tog livet av sig.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Finland och Grekland

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ekonomisk trygghet och slippa vara orolig hela tiden

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
20:e juli, när jag och maken firade 5 år som gifta

8. Vad var din största framgång 2011?
Jag fick kontakt med min pappa igen

9. Största misstaget?
Ingen aning. Gjorde en del misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ständigt förkyld som vanligt. Slitit ut ett muskelfäste i bröstet. Fått ondare i ischias. Ont i ryggen.

11. Bästa köpet?
Resan till Kreta

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar. Lokeman. Bensin. Allt utom mig själv? (förutom resan till Kreta då)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att lilleman lärde sig säga att han älskar sin mamma

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Julschimpanser, Är Ni Redo och Har Du Nån Aning Om Vad Det Är

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tror jag, åtminstone jämfört med förra året

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Utnyttjat tiden bättre.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit

18. Hur tillbringade du julen?
Stressande hit och dit. Och jobbade.

19. Blev du kär i år?
Blir kär varje dag i mina män i mitt liv

20. Hur många one night stands?
Hmm...två...tre...inga såklart! Snart 9 underbara år med min make

21. Favoritprogram på TV?
The Walking Dead, Masterchef Australia

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

23. Bästa boken du läste i år?
Har mest läst om gamla böcker i år så jag vet inte

24. Största musikaliska upptäckten?
Tror inte jag har hunnit lyssna in mig på nåt nytt i år heller. Dåligt.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja. Men inte det jag önskade mig mest, eftersom det anses vara tråkigt

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ett fastjobb. Snygg kropp. Nytt ansikte. Bättre humor.

27. Årets bästa film?
The Experiment

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jobbade. På kvällen kom folk och fikade.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Men ja. Har skrivit det redan flera gånger!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Tjock, trött och fattigstilen?

31. Vad fick dig att må bra?
Min sons leende

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Före detta andregitarristen i Horned

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
I år känns all politik så jävla blasé. Man bara suckar åt det.

34. Vem saknade du?
Annika. Robin. Therese F. Fredrik. Och massa fler.

35. De bästa nya människorna du träffade?
Raringar på sommarjobbet

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Allt ordnar sig inte. Men det går ändå.

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
"The more I bless, the more I bleed"

Kommentarer
Postat av: Ninni

Önskar dig ett bra 2012..hoppas du får ett jobb och slipper oroa dig för ekonomin..det är ju så jäkla jobbigt=(



ha nu en riktigt kul nyårsafton..kram kram

2011-12-31 @ 11:23:45
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

Det var ju trevligt att han skötte sig=)

Mat gillar han..hihi



Ha en bra dag..kram

2012-01-02 @ 09:49:08
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0