Twice as Ugly

I'm back!
Just as mean and twice as ugly.

Jag hade det jädrigt turbulent ett tag med trakasserier från en idiot, plus att det blev jobbigt här hemma på grund av det.
Men jag har lagt det bakom mig nu och längtar efter att komma in i bloggandet igen.

För övrigt har jag bestämt mig att söka in till universitetet om ett år, jag ska bannemej bli dagisfröken!
Nu ska jag läsa in de ämnen som man behöver för att få behörighet tänkte jag.
En anledning till att tacka nej till jobb hos ärkedraken, man tackar!

Min lillskit har hela munnen full av explosioner för tillfället, alla jädrans tänder har fått för sig att ploppa upp på samma gång, så han är jätteledsen, dreglar konstant och har fingrarna i munnen så fort inte napp eller kaka är i vägen. Stackars.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Heja dig..du kommer med all säkerhet att passa bra på förskola.

Stackars liten..det gör ont att få tänder:(

Ha en bra dag..kram

2011-01-27 @ 07:13:37
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: ELIN

Lycka till med bloggadet igen!

2011-01-27 @ 10:48:52
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0