Jag har internet!

Har varit utan internet i en vecka ungefär, fatta vad handikappad man känner sig!
Speciellt när man pluggar på distans via nätet.
Men jag har löst det ändå.

Dock inte varit duktig på annat.
Som att blogga typ.
Men jag har mina toppar och dalar.

Har nyss spenderat tre underbara dygn på västkusten med min make.
Spöregn, snålblåst så hela husvagnen skakade och ungefär en miljon spindlar.
Plus en äggsäck full med spindelägg.
I morse hittade jag en sabla insekt i smörbyttan.
Men det har varit UNDERBART!
Inga måsten.
Inga borden.
Och trots att jag älskar min lilla skit, INGA BARNSKRIK MITT I NATTEN!

Imorgon har jag prov i engelska.

Här har ni en lista.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Svart
färg 2: Kungsblått
färg 3: Blodrött

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nej det tror jag inte. Inte än i alla fall.
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jodå
Kysst en kompis: Ja, på kinden

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nä, varför skulle man det?
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Det minns jag inte ens...
Vilken tid vaknade du idag: 07.54
Vad gjorde du igår runt midnatt: Hade nog precis somnat efter att ha sett film i husvagnen
Någonting som du längtar till: Att acceptera mig själv för den jag är
Senaste gången du träffade din pappa: Kanske en månad sen. Innan det; nästan 5 år sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det mesta. Förutom min underbara familj
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jajamensan. Vi diskuterade öl.

Vad gör dig irriterad just nu: Mig själv
Långt eller kort: Lååångt
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag har valt rätt man i mitt liv

DIN FÖRSTA:
Operation: Tror det var min knäoperation. Men den mest minnesvärda var mitt kejsarsnitt!
Piercing: Hade ryck i högstadiet och piercade mig själv lite här och där, men min första riktiga på salong var i tungan för 10 år sedan. Den är kvar än. Sen hade jag en i höger bröstvårta också, men den tog jag ur för 2,5 år sen.
Tatuering: Gjordes för snart fem år sedan, en egendesignad filur på vänster fotled. Nu har jag en till över hjärtat och vill göra min tredje snart.
Bästa vän: Jag tror det var Benny...
Sport: Det minns jag inte riktigt...var det bowlingen som var den första riktiga sporten jag sysslade med tro?
Husdjur: Två underbara katter vis namn Ronia och Zera
Vaccination du minns: Jag minns inte mina egna, men jag minns Lokemans alla =(
Förälskelse: Det var nog också Benny...

Alkohol du drack: Säkert smakade jag öl när jag var liten, som alla småbarn.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon, helt klart.
Kramar eller pussar: Båda! Gärna i kombination
Kortare eller längre: Längre…
Romantisk eller spontan: Spontan. Jag kan inte ens stava till romantsk...rmantisk...rmntsk...romansikt...äh....
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!! I liiiike!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Tack så mycket vännen. Blev riktigt nöjd själv.



/Sofie

2011-06-20 @ 22:25:10
URL: http://karlssonheladagen.blogspot.com
Postat av: Fiffi

Tack så mycket vännen. Blev riktigt nöjd själv.



/Sofie

2011-06-20 @ 22:26:13
URL: http://karlssonheladagen.blogspot.com
Postat av: Hanne

jag snor din lista :P

2011-06-27 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0