Fredagslista

Jag är dyngtrött.
Klockan är 21.30 en fredagskväll.
Jag har sovit middag 30 minuter idag.
Jag är ändå trött.
Då får det bli en lista.

Jag har insett att min senaste kyss… var ganska slemmig

Jag lyssnar på… hockeykommentatorer

Du mår bäst när du… inte är stressad eller pressad

Stockholms bästa stadsdel är… skansen?

Jag pratar… nog lite för mycket när Henk ska sova

Jag älskar/tycker om… blodiga filmer!

Min bästa vän(ner) är… för långt borta

Min första riktiga kyss… var slemmig och lite äcklig

Jag avskyr när folk frågar… om jag är ledsen

Kärlek är… gött

Någonstans, tänker någon… på om h*n verkligen behövde den där tredje tortillan

Jag kommer alltid att vara… Lenkan

Jag är hemligt förälskad i… Dr. Cox

Sist jag grät var… i förrgår tror jag

Min mobiltelefon är… okomplicerad och plastig

När jag vaknar på morgonen… luktar jag död hamster ur munnen

Innan jag går och lägger mig… tänker jag att ikväll ska jag komma ihåg tandtråden

Just nu tänker jag på… att det är för tidigt att lägga sig

Bebisar är… underbara högljudda bajsmaskiner

Homosexuella är… gay

Blondinbella är… en vidrig liten borgarbrat

Ikväll ska jag…sova

I morgon kommer jag… få sovmorgon (älska helg)

Jag vill verkligen… resa utomlands och steka mitt fläsk


Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag hoppas din senaste kyss var av miniman..hihi.



Ha en skööön lördag, njut av det vackra vädret, kramen

2011-03-19 @ 10:59:08
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Hanne

hej!

jag snor din lista... :)

2011-03-20 @ 18:08:34
URL: http://wednesdaycat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0