Ingen rast och ingen ro

Igår gjorde jag matteprovet som sagt var.
Jag tror att det gick bra, men man ska ju inte vara för säker.
Nu ska ju provet skickas till stockholm till min lärare, så ska han rätta det, sen får jag veta hur det gick.
Kan ta upp till 2 veckor. Håll tummarna för mig under tiden!

Igår eftermiddag så var jag som en urvriden trasa.
Alla spänningar inför provet släppte och jag blev riktigt orkeslös.
Eller ja, jag orkade göra mozzarellafyllda oxfärsbiffar med potatisgratäng och hemgjord champinjonsås, var ju tvungen att fira att kursen var slut i alla fall liksom.

Men på kvällen fick jag plötsligt lite energi och satte igång med naturkunskapen.
Jag har gjort uppgifter för två veckor framåt nu och det är bara att lämna in dem på rätt datum.
Skönt, då kan jag ägna mig åt att försöka banka in lite av det som står i boken i skallen till slutprovet.

Ja, och sola benen på balkongen förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0