Kompetent värre

Idag rusade jag glatt upp ur sängen (nåja, Lokeman väckte mig 5.15, så värst glatt var det kanske inte, inte så piggt heller, men det låter ju bra) för att kolla mitt kontosaldo.
27:e = lönedag för kommunfängslade.
Tji fick jag.
På mitt konto finns 880 riksdaler och inte ett öre mer.

Fick tag i löneassistenten på jobbet och krävde ett svar.
Fick veta att min chef lämnat in våra (vikarierna på min avdelning) lönerapporter för sent, så vi får inga pengar förrän den sista september.
Samma dag som jag ska ha fest. Och ha handlat till och förberett allt.

Tack för den min alltför kompetenta chef!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nämen, vilken trevlig överraskning!



Sv: jag hatar faktiskt också sand men mest för att den hamnar över allt!! Som sagt, Kroatien är bäst. Åk dit så behöver du inte offra dig! Jaha, mjöl alltså. Det var kanske lite mer logiskt. Att ha på bild alltså.

2011-09-28 @ 13:14:03
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0