Min man e kass...

Jag och Henk diskuterade om varför folk verkar tycka att jag inger respekt när de träffar mig för första gången.
Varken han eller jag förstår varför många tycker att jag ser lite "farlig" ut.

Henk: "Nej du är ju verkligen inte farlig alls...fast jag skulle inte vilja hamna mellan dina lår! Eller, jo, det beror ju på vilket sätt man menar"

Jag skrattar rakt ut. Henk försöker förklara att han menar att jag har så enormt starka benmuskler. På sitt sätt.

Henk: "Men alltså, tänk om man låg där och slickade, så kniper du ihop med låren...då har man inget annat val än att fortsätta, för då tar man sig fan ingenstans"


Kommentarer
Postat av: Sami

Hehe :)

2012-02-05 @ 10:00:05
URL: http://ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0