10 Saker

10 saker du som läsare kanske inte visste om mig:
 
*Jag har väldigt svårt för att be om hjälp
 
*Jag är en inbiten nagelbitare, men sparar alltid en längre nagel, så att jag kan plocka snorbusar från Lokemans näsa
 
*Jag fyller 29 i år, är gift och har barn, men jag undrar fortfarande när man blir vuxen
 
*Jag älskar att äta "gnag-mat" som revbensspjäll, kyckling eller kotlett, att gnaga av benen och kladda ned mig får mig att bli som en lycklig 5-åring
 
*Jag är galen i musikaler
 
*Jag är barnsligt förtjust i splatterfilm, ju mer äckel det finns desto lyckligare blir jag
 
*Jag skulle egentligen behöva sova 9 timmar eller mer för att orka fungera på rätt sätt
 
*Jag tycker det är så jäkla dumt att röka. Ändå har jag otroligt svårt att sluta själv.
 
*Jag är livrädd för förändringar och för att börja i en ny klass, på ett nytt jobb osv...jag tror alltid att jag kommer att bli utfryst och ensam
 
*Jag tror att alla jag ser som pratar tyst pratar illa om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0