Bildbomb från Universeum

Vi var på Universeum i lördags. Det fanns mycket att ta kort på, så jag slänger in alla kort jag tog

 

Vackra vattenfall


Vackra men läskiga varelser


Fyyyy så äckliga saker det finns i vattnet! Den här jäkeln var enorm!


Jellyfishes!


Jag är inte helt säker på om det här är en sågfisk eller om det är ett ansikte...små sneda ögon, jättestor platt och bred näsa under med enorma näsborrar och en lagom fläskig mun. Med en lustig hatt på huvudet.


Jag hittade Nemo!


En oblyg fågel


Nåt läskigt djur vi hittade på lekavdelningen


Ytterligare ett otäckt djur vi fann


Lilleman svaldes av en jättehaj men var lika glad för det


På takterassen fanns en massa dinosaurier. Här har vi Tyra Nosaurus


Tyra hade fått en massa bebisar som hon vaktade.


En elaking till Raptor


Cera Triceratops


Lokemans lycka var gjord när han fick sitta i en polisbil


Jag tog en rymdfärd när vi ändå var där


Henk ville också ta en rymdfärd, men han var allt lite skraj


Men Loke visade pappa att det inte var nåt farligt alls


Min underbara faster, Lokemans gammelfaster följde med på Universeum. Hon bor i Lilla Edet, så vi träffas inte så ofta tyvärr.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0