Hängtuttar

Jag har börjat intervallspringa lite ibland i skogen runt knuten. (jo jag vet, försöker låtsas att jag är en frisk och nyttig människa, låt mig få leva i den villfarelsen då)
Men fy för fasen vad ont det gör i tuttisarna!

Jag är välsignad med FF/G-kupa nämligen. Och när man springer så...hamnar det liksom i otakt ibland...det är som att nån sliter och drar i de stackars små(!) nassarna. Dessutom blir man nästan knockad på köpet om de slänger extra våldsamt och försöker nå min haka.

Men det värsta är ju inte smärtan.
Det är ju att jag ökar på hängigheten i mina redan ack så deppiga bröst.

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: hahahhaa! ja, det var kanske dit allt försvann? ;)

2012-05-22 @ 18:32:04
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0