Skakis

Fy för fasen.

Idag har jag gjort färdigt alla skriftliga uppgifter i mina kurser och skickat in.
Eller, ja, jag gjorde färdigt de två sista.

På torsdag ska jag ha muntlig redovisning via telefonen i engelska C, ett föredrag om skolreformen i Sverige från förskoleklass till universitet och ett om Indien och Hinduismens synsätt på kvinnor där.
På avancerad engelska alltså.
Och jag är LIVRÄDD för att prata i telefon, speciellt med okända människor.

Men ännu värre är morgondagen.
Då har jag nationellt slutprov i Matte B.
Alltså, fyra timmars prov på alla fyra delarna jag har läst i vår.

Och jag är Så. Jäkla. Nervös!
Jag darrar faktiskt av nervositet!

Kommentarer
Postat av: Vonsan

Du klarar detta! När man är nervös är man helskärpt. Tro mig...Lycka till!!

2012-05-23 @ 08:12:06
Postat av: pubes

sv: jamen herrrrrreguuuud man börjar följa mig SÅKLART!! :D

2012-05-24 @ 23:02:17
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Ninni

Är övertygad om att det gick alldeles utmärkt, kram

2012-05-25 @ 11:19:57
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0