Utmanad

Jag har blivit utmanad av Pubes (läs hennes blogg btw, hon är sjukt kul)
Så, här kommer det.


"Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog. Then, choose 11 people to tag and link them in your post. Create 11 new questions for the people you tagged to answer. Do not tag back to the person who has already tagged you".

1. Vad ville du bli när du var liten?
Allt tror jag. Sångerska, skådespelerska och författare. Det var ju innan jag slogs av "den stora scenskräcks-sjukan" som drabbade mig nån gång i mellanstadiet/högstadiet med full kraft.

2. Vad gör du om 10 år?
Läser bloggar, jobbar, städar efter man och en nästan-tonåring och tvättar deras skitiga kalsonger. Skulle jag tro.

3. Vilken är den roligaste film du vet?
Finns fler som slåss om den titeln, men Stinsen Brinner ligger bra till...tillsammans med Zingo och Sällskapsresan. Skumt...bara svenska filmer, det har jag aldrig tänkt på förut! Tack för insikten!

4. Tror du att skolan skulle bli en bättre plats om det serverades efterrätt till lunchen?
Nej det tror jag inte...tänk vilken sockerchock ungarna skulle få, vad de skulle härja! Kanske om jag väljer att inte bli lärare när jag blir stor utan blir socionom istället, då slipper jag sviterna.

5. Om kaffet är slut, vad dricker du helst då?
Jag dricker helst vatten eller Cola Zero i allmänhet, men som substitut för kaffe får det bli te. Grönt te med smak av mandarin eller persikote från Sicilien.

6. Minns du första gången du var full?
Haha, nej. Tänk på att jag är gammal som gatan och det var eeeevigheter sedan jag var full första gången! Men jag tror att jag var 13 år och tyckte att jag var så-jävla-cool!

7. När spydde du senast?
Nån dag förra veckan. Fråga inte varför.

8. När du handlar, vad suktar du alltid efter i affären, men aldrig köper?
Smink! Det kostar ju multum, men det finns så mycket jag skulle vilja ha och behöver...eller möbler. Det är sånt jag kan sukta efter när jag inreder mitt drömhus i tankarna.

9. Jack Osbourne har nyss blivit pappa, visste du det?
Nej, vad sköj, då ska jag kalla Ozzy för farfar nästa gång jag ser honom!

10. Varför bloggar du?
För att annars kliar det så i fingrarna och suger i "jag vill berätta-en-sak-och-vara-rolig-samtidigt-tarmen". Det är beroende, trots att det ibland är dåligt med inspiration. Mina läsare är de som får mig att fortsätta trots att det är nedgångar ibland. Stort tack till er allihop!

11. Kan du nämna tre bloggar du följer?
Pubes
såklart. Spiderchick. Och Egoina. Ja, jag är en sucker for humorbloggar.

Nu måste jag hitta på 11 nya frågor alltså.

1. Vad är det äckligaste ordet du vet?
2. Vad är det fulaste klädesplagg du vet?
3. När är man vuxen egentligen?
4. Vad skäms du för att du tycker om? (t.ex. en viss låt, film, tv-program, maträtt, en blogg du läser etc.)
5. Om du skulle skola om dig/läsa till nåt, vad skulle det vara?
6. Vilken karaktär i en tv-serie stör du dig otroligt mycket på?
7. Vad är det värsta som hänt dig idag?
8. Bloggar du för din egen skull, eller för dina läsare?
9. Om du skulle skaffa ett "semesterhem", vart skulle det ligga?
10. Vad gör en människa sexig?
11. Vem är din idol?

Nu utmanar jag: Ninni, Therese, Hannah, Beatrice, Sarah, Josefine, Terez, Hanna, Julia, Camilla och Sofie
Skriv gärna en kommentar till mig om/när ni svarar på frågorna, jag vill ju inte missa svaren!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åååh, en utmaning! :D Jag känner mig hedrad!



WTF?! Behöver du ha en sportbh med guld i eller? Det finns trevliga för 200 spänn ju :) Eller kanske ännu mindre? Annars så funkar det att ta dubbla linnen som är lite åtsittande, det gjorde jag innan jag fick arslet ur och köpte en riktigt sportis!

2012-05-21 @ 19:31:00
URL: http://jagskablisyrra.blogg.se/
Postat av: pubes

1. varsågod för att jag gav dig insikt!

2. hur gammal är du egentligen!?!!!?! :O

2012-05-21 @ 19:42:36
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Ninni

Tack för utmaningen ska försöka fixa det nån dag=)



Kram

2012-05-21 @ 19:45:55
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: jamen det var ju det jag tyckte, du ser inte så gammal ut så jag blev lite chockad när du skrev sådär! hahaha

2012-05-21 @ 19:51:24
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha :D Har själv varit med om att behöva springa till bussen utan sportbh, och då har jag nåååågot mindre, men jag kan föreställa mig!



Men gå till Stadium och prova en stor storlek av Soc's sportisar, de är jätteuttöjbara! Och sen så kan du ju ha en riktig bh under den så blir det lite extra stötdämpat :) Eller det kanske man alltid har? Jag har iaf alltid en riktig under, vet inte om det ska vara så :P

2012-05-21 @ 20:33:30
URL: http://jagskablisyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0