Killed by studying

Jag håller på med tredje examinationsuppgiften i skolan, den största hittills.
Det är en hemtenta som kräver grymt mycket tid och fokus, två saker jag har sådär mycket över för tillfället.

Vi har fått hjälp med Lokemans sömn och det har fungerat bra ett tag, men nu börjar det gå tillbaka till gamla vanor och vi får inte sova på nätterna. Det är inte lätt att vara pigg och alert i skolarbetet då kan jag lova!

Till råga på allt så kommer jag garanterat få göra omtenta på förra tentan, känns ju sådär kul att behöva fokusera på det samtidigt som jag fokuserar på all ny information och den nya examinationen.

Sådär. Nu har jag fått gnälla lite. Nu kan jag köra på lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0