I wish

Fick en trevlig kommentar från någon anonym sak.
 
 
Och ja, Elin från Ulricehamn. Ful är jag, men häxa är jag inte. I wish I were though. Då hade jag kastat förbannelser över dig och dina försök att vara anonym!
 
Nu är det så att istället lär jag dig en läxa. Jag har ditt värdnamn, din uppkoppling sker via Telia, och nu råkar det vara så att min make arbetar på just Telia och har därför mycket lätt för att plocka fram din exakta adress. 
Tänk om jag skulle ta och åka hem till dig och hälsa på? För att bedömma hur snygg du är? Och säga det rakt i ansiktet till dig? Skulle du tycka det var trevligt? 
Nej. Och jag tycker inte det är trevligt att få sådana här kommentarer heller och förstår inte alls vad du vinner på det.
 
Antagligen läser du inte det här, men det bryr mig inte i ryggen. För som sagt var, ful är jag. 
Men OM du läser, eller andra som försöker gynna allt näthat och nätmobbning, tänk på att du faktiskt inte är så anonym som du kan tro på nätet.

Kommentarer
Postat av: Ingegerd

Grrr Morr det var det jävligaste =(

Och säg inte att du är FUL för det är du inte du är skitsnygg vacker och söt. Kom inte och påstå något annat.
Varför skriver man sånt här jag fattar faktiskt inte...

Bamsekram från mig <3

2013-10-15 @ 10:14:25
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Therese

Men gumman du är absolut inte ful & ingen häxa. Svenska avundsjukan kallas detta. Man kan ju undra hur många hästar hon har hemma i stallet som kan döma någon man aldrig träffat. Men lägg inte mer energi på henne utan fortsätt att vara du gumman kramar i massor <3
PS. Vi kanske kan simma någon kväll till veckan DS.

2013-10-15 @ 15:04:21
URL: http://theresevitadrommar.blogspot.com
Postat av: fiffi

Säg INTE att du är ful vännen gör det är du verkligen inte. Långt ifrån.
Förstår verkligen inte hur någon kan skriva något liknande till någon man inte känner, ja inte överhuvudtaget.
Kram Sofie.

2013-10-15 @ 18:10:19
URL: http://karlssonheladagen2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0