Ett tag sen nu

Det är en del som har hänt, jag har bara varit för lat för att ha skrivit.
Och dessutom så fastnade jag på Ostfrallans forum och skrev en massa där istället.
Fy fy, dumma mig!

Nåja, här är lite bilder från Halloweenfesten iaf

David som Läderbög
image12


Henrik som Nunna
image13


Robin som Ninja
image14


Josefin som Älva
image15


Jag som Jekyll/Hyde med min nunna. Notera mitt läckra halsband!
image16


Nunnan, Jekyll/Hyde & Läderbögen i action!
image17



Vi hade så roligt!

Sen så har det renoverats i lägenheten, också en anledning till varför jag inte har skrivit (bortförklaringar, jag vet)
De har bytt golv i hallen, gästrummet och köket och bytt tapeter i sovrummet. Underbart att få det gjort!
Såhär såg det nämligen ut innan
image18

Och nu ser det ut såhär
image20

Ganska klar förbättring va?

Eftersom jag är rädd för okända karlar i mitt hem så fick jag bo hos Robin under tiden de renoverade. Och han hade inte ens internet, så allt jag gjorde på dagarna var att gå ut och gå, läsa eller glo på tv. Och inte var det nåt bra på tv heller! Blev mycket tråkigt.....

Annars vet jag inte om det hänt så mycket mer värt att skriva om egentligen....Josefin och jag tar oss framåt med skrivandet, vi är nu över 100 sidor! Det är prestation vill jag lova.

Just nu väntar jag på Henrik, vi ska åka upp till Karlstad över helgen, sista helgen innan jul.
Imorgon ska nämligen svärfar bjussa oss på musikalen "Wedding Singer". Det ser jag fram emot, även om jag egentligen inte har den minsta lust att åka upp. Egentligen hade jag velat stanna hemma, sova ut, ta det lugnt och få iordning allt, det är nämligen halvkaos efter att vi fått flytta ur rum för rum. Så jag o Henk har sovit på bäddsoffan hela den här veckan. Mysigt, men jag saknar min säng!

Well, ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Snajsiga bilder gilla jag skarpt, hoppas allt är bra med er. Själv så bara jobbar jag och renoverar för fulla muggar har knappt tid att sova :P Men blir nog bra med det efter att vi sålt lägenheten så jag får lugn och ro. Ha det trevligt i helgen massa karmizar från mig och barnen

2007-11-16 @ 22:05:14
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0