Batman attacks!

Hu! Jag var nyss ute på morgonpromenaden, när jag kom till bergsskrevan mellan Noltorp och Nolhaga så såg jag att det var nåt stort som flög under gatlyktan. När jag kom närmre såg jag att det var en fladdermus. Och den ställde minsann in sin radar på mig! Den flög rakt mot mig och landade i håret på mig. Och hur mycket jag än tycker att fladdermöss är häftiga djur så vill jag inte ha en vild sådan i håret klockan 05.30 en oktobermorgon! Så jag pep till och började springa och vifta. Den stackars fladderfittan fick väl hjärtattack. I alla fall så släppte den taget om mitt huvud och flög iväg åt andra hållet. Och jag fick minsann lite extra motion i form av löpning!
Jäkla tur att det är så få människor ute vid den här tidpunkten, jag misstänker att jag såg lite sinnessjuk ut.

Nu är vädret sådär konstigt igen. Ska det verkligen vara 11 plusgrader i mitten på oktober?

Kommentarer
Postat av: Josse

Hahaha dumma fladdermus! Den ska låta Lenko vara! Jag ser fram emot helgen så jag håller på att bli tokig - shoppingtokig! Ni kommer få släpa mig ur Ullared. Kan inte vardagarna gå lite fortare nu så att det snart är helg igen... Kram kram

2007-10-15 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0