Privatliv???

Idag jobbade jag som sagt var på avdelningen ovanför. Inte roligt, jag hade ångest imorse. Ångest Light men ändå ångest.
Jobbet gick väl sådär, allt som skulle göras blev gjort, men jag mådde inte bra och det märktes på mina prestationer.
Men så fick jag höra en sak.
Ni vet, i fredags skulle jag ju jobba där också, men jag skrev aldrig att jag inte orkade, så jag ringde och sa att jag inte kunde jobba. Det var precis vad jag sa: Jag kan verkligen inte jobba idag.
Idag fick jag höra att de var asförbannade på mig för att jag inte sagt varför jag inte kunde jobba...men va? Hallå? Måste man verkligen ge skäl? Det kan ju vara väldigt privata skäl. Det viktiga var ju att jag ringde i tid och sa att jag inte kunde så att de hade tid att ta in nån annan. Men tydligen så måste de veta varför man inte kan jobba också och det tycker jag känns väldigt olustigt.
Jaja, förhoppningsvis så kommer jag inte jobba så mycket mer på den avdelningen.

Annars har allt vart som vanligt idag. Precis sett på Top Model. För er som också tittar så håller jag stenhårt på Heather, absolut den vackraste tjejen som vart med i programmet nånsin enligt mig.

Nu känner jag för en lång dusch och sen krypa i säng, det har varit en jobbig dag både fysiskt och psykiskt.

Måste ha haft kramp i benen inatt, för jag har haft jädra ont i vaderna hela dagen och nu efter att jag kom hem och fick sitta still ett tag så kan jag knappt gå på dem. Men nu har jag smörjt med liniment och Henrik har masserat så förhoppningsvis så kan jag gå som folk och inte se ut som om jag skitit på mig imorgon.

Just det, ska träffa studievägledaren imorgon också. Får se vart det barkar hän!

Godnatt på er små tussilagos i mörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0