Döden

Det är döden att jobba kväll och sen gå på dagskift dagen efter. När man kommer hem på kvällen ska man äta, göra lite sysslor, se på tv och framför allt varva ned. Då blir klockan mycket! Som nu. Vet att jag kommer att vara aptrött imorgon, men inte har jag kunnat gå och lägga mig än för det.

Förresten, bara för att jag skrev att jag älskar kommentarer så måste ni inte sluta lämna era tassavtryck  =)
Och vad gäller frågorna till mig så har ni till på tisdag på er, låter det bra?

Jobbet idag gick förvånansvärt bra, märkte att jag ändå tycker det är bättre att jobba med J än GBC, trots att jag hade lite ångest light innan.

Fick veta idag också att vi kanske kan lösa våra dubbla hyror på ett smidigt sätt, finns en tjej som kanske kan flytta in i vår lägenhet 1:a oktober redan. Vi ska träffa henne på Alingsåshem klockan 14.30 imorgon. Då är mamma, brorsan och Choffa här, men de får lov att vänta snällt på oss. Håll tummarna för mig att hon får ta lägenheten då, i så fall flyttar vi ut härifrån helgen innan Sicilien, det vill säga helgen 26-28:e september. Vore ju kanoners!

Till veckan ska jag rensa min garderob också. En del tror jag att jag kan ge till E-L, hon verkar ju aldrig ha pengar att köpa kläder för och det är vissa saker jag bara använt en enda gång. Trots att det diffar sådär 3 bh-storlekar mellan oss så kan hon nog ha det som är väldigt stretchigt. Blir inte lika urringat på henne antagligen, men det kan ju vara snyggt ändå.

sen ska jag försöka sälja av min stora bokhylla i genuint trä, min skinnsoffa och mitt databord från Jysk. Och om det går och finns nån marknad för det, de flesta av mina böcker! Jag har ingen plats för dem. Ska bara behålla mina favoriter och sälja (eller ge bort i värsta fall) resten.

Nej, nu ska jag försöka sova ett par timmar innan jag ska upp och knega igen. Skönt med en 5-timmarsdag, dessutom ska jag jobba med Karin!

Dagens middag: Kycklingnudlar (Samyang Ramen)

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Josse

2008-08-14 @ 07:54:49
Postat av: Josse

Hmm.. förra kommentaren blev lite tokig... sorry. Det var det där med frågor, då tänker jag fråga vad du vill göra på din födelsedag när vi är i Sicilien - och framförallt vad du vill ha för present!?! Längtar dit! Kramar

2008-08-14 @ 07:57:32
Postat av: Tezzie

Kram tebax! Länktar tills ni flyttat tillbaka hit. Har du packat en massa nu eller veckorna går ju så fort. Ta hand om dig och Henk Kramiz

2008-08-17 @ 22:23:22
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0