Underbara ni är!

Det bästa jag vet är att öppna min blogg och se att jag har kommentarer! Jag älskar kommentarer! Speciellt av det slaget som önskar mig lycka till och är positiva! Tack tack tack!

Jobbet var....jobbigt! Men det visste jag ju redan. Fast jag fick jobba med Therese i en timme och jag vet inte hur, men jag fick henne att garva så hon grät. Jag kommer inte alls ihåg vad jag sa, men kul var det tydligen  =)

Förutom att det var otroligt hemskt att jobba med GBC som har förnyad energi efter semestern så var det väldigt lugnt på jobbet. Och jag fick laga en kycklingsoppa som verkligen uppskattades! Det var kul. Och jag blev sugen på kyckling, så just nu har jag en i ugnen för att äta snart  =)

Gubben som köpte min Orbitrek var lite småskum, han ville ha skrivet kvitto och allt på den, jag tycker det är lite överambitiöst för en träningsmaskin för 500:-, men men, jag blev av med den i alla fall.

Tänkte på en sak....det är så många som har såna där "frågestunder" på sina bloggar och jag blev enna lite sugen på det jag också. Jag vill veta vad ni vill veta om mig! Jag svarar på alla frågor och inga frågor är dumma. Så gnugga geniknölarna och ställ era frågor till mig!

Dagens middag: Grillad kyckling

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0