Jobb imorgon igen

Så var den lediga dagen slut. Den gick alldeles för fort tycker jag!

Jag har inte gjort mycket. Vikt tvätt, tvättat och hängt en ny. Diskat och lagat mat. Haft mensvärk. Kollat på Desperate och en film. Ätit med maken min och skrivit med Josefin.

Blir inte så jobbiga dagar nu. Imorgon är det 7-15 och onsdag 7-13. Sen får vi se hur det blir med mer jobb. Jag är redan insatt som frågetecken på torsdag.

På lördag ska jag inte jobba i alla fall, då behöver Henrik och jag lite tid med varandra. Då ska vi nog åka till Göteborg och gå på IKEA. Leta efter en tv-bänk. Vi fick 1200:- i presentkort där i julklapp.
Sen blir det hockey hos Robin på kvällen och antagligen lite tex-mex. Myspys!

Nu känns det som en dusch är det enda rätta och sen sängen med en bra film.

Till sist, ett visdomsord från Grotesco: "Man ska aldrig runka bulle med herren Jesus Krist, ty Jesus är vår herre och han kommer aldrig sist"
Tänk på det alla ni bullrunkare därute!

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0