Blir galen!

Gaaaah, jag får inte soovaa! Var så glad att det var helg imorse, för Henrik har gått med på att inte ställa någon klocka på helgmorgnar. Men då får han sms istället som brutalväcker oss! Fy fan! Eftersom vi ska till Micke och Jessicka ikväll så tänkte jag att jag sover en stund på eftermiddagen istället, jag vet ju att annars får jag åka hem innan 24 inatt för att jag är för trött. Jag hade tänkt sova tills jag vaknade, vi hade ju ingen speciell tid att passa. Men när jag hade sovit 30 minuter så väcker Henrik mig och frågar om jag ska sova mer. Eh? Är inte det en ganska dum fråga egentligen, klart jag ska sova mer annars hade jag ju vaknat! Jag grymtade nåt och vände mig om och somnade om, men alla vet ju att när sömnen är avbruten så sover man inte lika ordentligt och blir inte lika pigg när man vaknar. En halvtimme senare kom han och väckte mig igen! Och när jag gnällde på honom för att han inte lät mig sova så sa han: "men du får visst sova mera!" Men varför väckte du mig då?
Ååååh, jag älskar min man så mycket, men ibland förstår jag verkligen inte hans logik och tankesätt. Han vet ju att jag inte får sova ordentligt på nätterna och försöker ta tillvara på varenda minut som jag kan få vila. Nu är jag totalt uppstressad av hans väckande och mår skit och känner inte alls för att åka hem till dem och vara social. Jag vill mest gå och lägga mig och göra en Törnrosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0