hälga

Nu är det helg. Gött det!

Idag har jag pluggat, tvättat, bytt sängkläder, rengjort badrummet och kollat på nya favvoserien för tillfället, Dead Like Me. Nej, näst bäst är den, efter Lost såklart.

Nu har Henrik precis gått och lagt sig och jag sitter ensam med tända värmeljus, cola, ostbågar, Greys Anatomy på tv:n och Martin på msn. Ganska mysigt trots att jag är ensam vaken.

Imorgon kommer Ricki och Jonas hit och kollar på UFC-galan som går live på natten. Innan tänkte jag smiska dem i lite Mario Kart tror jag. Nästa månad flyttar Martin och Jonas ihop, då har jag lovat att komma dit och hålla lite ordning på dem ibland så de inte dekar ihop totalt. Lenkan = samariten hela dan.

Nu ska jag koncentrera mig lite på tv:n. Godnatt smulpajer!

Dagens middag: Tortillas

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Haha gulligt med marsvinslöpning. Låter som en helt ok kväll tycker jag. Själv så vilar jag upp mig nu under helgen, ska försöka att gå ut i friska luften en stund idag. Kram

2009-02-21 @ 08:22:10
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0