Oh my dog!

Alltså, min statistik sjunker....den steg som fasen ett tag, men nu dalar det igen. Vad beror det på? Är jag inte lika rolig längre? Det kan bero på att jag har fullt upp med smutsiga skoljobb. Jag vill bli färdig med teorin innan Eugene ploppar ut. Fast jag tycker minsann att jag är rolig ändå, så det så.
Förutom det så lär jag lillebror att köra bil med manuell växelspak. Stackarn, jag tvingar honom att göra saker han är livrädd för. Idag fick han köra lite i trafik, det gick ju inge vidare. Han har svårt för att gasa tillräckligt mycket när han växlar, det gjorde att han fick ...hrrrm...."gubbstopp" mitt i en korsning när det kom bilar från båda hållen. Men han fick inte panik utan tog oss därifrån ändå, jag var jättestolt.

Men imorgon får han inte vara trafikfara, då håller vi oss på otrafikerade vägar igen.

Vad har jag annars gjort? Haft Peete Pommesfrittes här. Vi har spelat Nancy Drew och tjötat. Henk blir så trött på oss. Han gick minsann och la sig tidigt, antagligen på grund av vårat kackel.

Nu känner jag att mina ögonlock inte vill vara med så länge till, så jag ska tugga i mig en otroligt äcklig tablett för halsbränna, sen ska jag krypa ned bredvid min svettiga, håriga karl och sussa.

Dagens middag: Stekt kassler med ris och svampinjonsås

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Anna

Oopsi, tack för påminnelsen :) Nu har jag lärt mig det!

2009-09-08 @ 10:28:06
URL: http://annishjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0