Uppe i 3 nu

Nu är jag uppe i poäng för att kamma hem hela 3 stycken biobiljetter. Det går ruskigt fort när man väl är aktiv och verkligen vill ha poängen.
Imorgon ska vi på bio, för biljetter från Gratisbio såklart.
Gå med du också, det är superlätt, och man behöver inte bara byta poängen till biobiljetter, det finns en hel uppsjö av affärer man kan få presentkort till. Barnaffärer, leksaksaffärer, klädesbutiker, matvarubutiker, inredningsbutiker m.m. m.m.

Jag förstår inte varför inte fler har gått med än. Jag lovar, ingen är latare än jag (möjligtvis min karl då) och ändå fixar jag massa poäng.

För att gå med behöver du bara gå in på gratisbio.se (klicka på länken) och registrera dig.
Om du skriver Lenkan som värvare så får du 75 gratis startpoäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0