Weirdo

Har ni konstiga vanor för er? Eller ovanor kanske man skulle säga.
Det har jag.

Bland annat måste jag:

Hålla andan när jag ser en röd volvo 740

Räkna alla trappsteg jag går upp/nedför (även om jag har gått i samma trappa femtioelva gånger tidigare)

Äta allt på ett mycket speciellt sätt (först grönsaker, sen kolhydraterna, sist köttet. Är nåt extra gott så sparar jag det till allra sist. Måste även äta av chokladen på alla fyllda chokladbitar och sen äta innehållet)

Jag måste slänga in nåt eget i alla matrecept, har nog aldrig följt ett recept till punkt och pricka

Hänga tvätten på ett speciellt sätt (
först byxor, sen tröjor, t-shirts, underkläder och sist strumpor)

Kolla mailen minst en gång i timmen

Jag har säkert trehundra ovanor till, men de har jag förträngt för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0