Om man är övertrött så får man

Ibland när jag är väldigt trött (eller full) så kan jag tycka att bajs är ett ganska roligt ord.
Jag vet, barnsligast i norden, men so what then.

Ett roligt tidsfördriv när jag är sådär trött (eller full) är att byta ord i filmtitlar till "bajs, bajsa, bajsar, bajsade eller bajskorv). Fruktansvärt barnsligt, men oj vad roligt det kan bli!
Prova själva!

Mannen som Bajsade med Hästar
Bajs Wide Shut
Rosemarys Bajskorv
Bajsa med Vargar
Bajsman och Robin
Bajs In Bajs Out


Yeah yeah, you get the po(o)int.

Jag hade inget bättre blogginlägg på lager idag tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Wednesdaycat

Hahahaha.

2010-09-27 @ 15:25:28
URL: http://www.wednesdaycat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0