Varning för obscena ord

"Jävla rövhelvete, du din lilla fitt, fan ta dig din ballkula, jävla skit, rövens hål" etc etc etc
Detta är standardfraser som hoppar ur munnen på min make när han spelar tv-spel.
Ikväll förbjöd jag honom att använda könsord, annars fick han inte spela.

Ett samtal mellan Robin och Henk ikväll:
"Angelica har gett mig könsordsföbud ikväll. Jag får svära, men inte använda könsord alltså. Nej, det är väl inge kul, det är som att äta kebabtallrik utan sås liksom!"

Nyss drog han till med en förolämpning (han spelar nu alltså) som heter duga:
"Du din gorgonzolaälskare!"

Sen frågade han mig om Wajskorv gick bra att säga.

Så trevligt har vi det om kvällarna!

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

SV: Du tog upp många bra filmer :D

2011-11-15 @ 21:07:50
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hahahhahaha

2011-11-19 @ 11:12:10
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0