Örk int

Jag har smått ångest för att ha börjat jobba där jag inte trivs igen, jag har grymt ont i ryggen, Lokeman har börjat krångla på nätterna igen, mammas man är nyopererad, mamma har ont och är slutkörd...det är ingen bra tid just nu.
 
Så jag kör på lite frågor och svar. Även om ni tycker det är tråkigt.
 
Någon som:
Någon som förstår dig: Det gör nog bara jag tror jag, knappt ens det
Någon som du saknar: Roger
Någon du längtar efter: Mig själv, jag har tappat bort mig nånstans
Någon du hatar:  Jag tror faktiskt inte att jag hatar någon...det skulle väl också vara mig själv då och då

Vem:
Vem kramade du senast: Lokeman
Vem pussade du senast: Lokeman
Vem ringde dej senast:  Pappa
Vem ringde du senast:  Mamma
Vem var hemma hos dej senast: Mamma
Vem var du hemma hos senast:  Alla gamlingarna på jobbet. Annars svärfar.

Har du:
Har du några kärleksproblem: Stundtals grymma sådana
Har du ätit något idag: Jo, men inte så värst mycket...en kexchoklad, en köttbulle och några jordgubbar...och en skiva salami
Har du pratat med någon idag: Jajamensan
Har du gråtit idag: Inte än faktiskt
Har du skrattat idag: Ja det har jag!

Jag:
Är singel: Oh nej då, går mot 6-årsjubileet av min bröllopsdag
Är rädd för att bli övergiven: Paniskt
Svär ofta: Vad i helvete säger du? Jag svär för fan aldrig!
Sjunger i duschen: Bara barnvisor
Är en morgon person: Nja, jag vaknar lätt och kommer upp ur sängen fort, men helst ligger jag kvar och sover. Lägga sig tidigt och gå upp sent vore drömmen.
Skulle kunna ha pyjamas på dej i skolan: Ja varför inte...folk går ju runt i pyjamas (läs onepice) överallt numera.
Är kär i kärleken: Nej. Jag är kär i min familj.
Skrattar åt mina egna skämt: Bara om jag är rolig
Vill ha barn: Orättvis fråga. Jag har en underbar prins, men kan inte få fler.
Skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Nej. Jag skulle göra tolv.

Har du:
Glasögon/linser: Jag har ett par zombielinser!
Piercingar: Öronen och tungan, har haft i bröstvårtan
Syskon:  En stor liten bror
Rymt hemifrån: Flera gånger
Färgat håret: Typ femtioelva gånger
Bra självförtroende: Inte ett dugg
Sagt att du älskar någon: Det säger jag dagligen till tre personer, ibland slinker det in några personer till
Varit kär: Jag har ett svagt minne av det
Dumpat någon: Japp
Gjort något olagligt: Det gör jag ofta och länge
Somnat i skolan: Det har jag faktiskt
Brutit ett ben: Ajajajajaj...ja.
Sett en stjärna falla och önskat dej nåt: Jag såg bilder på när Lady GaGa föll, men jag önskade mig inget
Gjort något som jag lovat mig själv att aldrig göra: Usch ja, typ varje dag. Blir så med barn tyvärr.
Smugit ut utan lov: Man har väl varit tonåring!
Ljugit om vart jag varit för mina föräldrar: Se föregående svar
En hemlighet som många inte vet: Jajamensan, få förunnat att känna till mina hemligheter.
Sovit en hel dag: Ehm...jag har barn. Nuff said.
Somnat gråtande: Det har hänt

Brukar du:
Titta dej själv i spegeln: Inte om jag kan undvika det. Om jag råkar göra det så brukar jag alltid muntra upp mig med diverse fula miner.
Ha ångest: Japp, flera gånger i veckan
Drömma mardrömmar: Drömde att det var vinter snart, jag vaknade med tårar i ögonen...
Klä dig svart: Finns det andra färger menar ni?
Hata folk: Nej, men förakta dem djupt.
Lita på folk: Inte alltför ofta

Sista personen som:
Sov i din säng: Henrik den jäkeln. Han låg där i 70 minuter längre än mig i morse
Som fick dej att gråta: Jag själv. Jag är en mycket stygg person mot mig själv.
Du delade en dricka med: Loke
Skrek på dig: Loke
Du fick sms utav: Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0